24. novembril 2016 kell 14.00-16.00 toimub koostööseminar Tallinna Ülikooliga, mille eesmärgiks on leida ühiseid koostöökohti oma äri
parandamiseks. Seminar toimub TLÜ BFMi (Narva mnt 27) 4. korruse lounges.
“MÄNGUSTAMINE ETTEVÕTLUSES“
(Mängustamiseks peetakse mänguelementide kasutamist mittemängulises keskkonnas)
Toome erinevid näiteid, kuidas tuntud ettevõtted on läbi mängustamise jõudnud paremate majandustulemusteni ning võitnud juurde uusi kliente. (Näiteks Samsung Nation on kasutanud kliendikogukonnas edukalt mängustatud kliendisuhteid www.samsung.com; RC Cola on kasutanud mängustamist reklaamnäites Superstaari jaht www.alecoq.ee/superstaarijaht või kuidas Nissan Carwings on kasutanud mängustamist auto funktsioonide juhtimise äpi loomisel www.nissanusa.com/blog/carwings-app jt)
„ARVUTITUNNETUSE FÜSIOLOOGILISED ALUSED JA RAKENDUSED”
Toome praktilisi näiteid TLÜ laborite tegevustest nagu:
- IKT lahendustega kaasneva usalduskäitumise analüüsimine ja kujundamine
- Neuroturundus
- Neurokunsti (kino, teater) koostööprojektid
- Kognitiivse psühhoteraapia rakendamine
Huvilistel on võimalus külastada ka Interaction Design lab (IDLAB) ja User Experience Evaluation (UXLAB) laboreid, kus on uusi mobiilse pilgujälgimise, füsioloogia ning ajutegevuse mõõtmise seadmeid, mis võimaldaksid mõõta kasutaja emotsionaalset ja kognitiivset seisundit.
Seminaril esinevad Martin Sillaots, TLÜ digitehnoloogiate instituudi digitaalsete õpimängude õppekava juht ja Aleksander Väljamäe, TLÜ digitehnoloogiate instituudi arvutitunnetuse dotsent, EU FET CSA projekti "BrainHack" teaduskoordinator.
Mõtteid avama on kutsutud kõik teemadest huvitatud ettevõtted ja teadlased!
Palume registreeruda hiljemalt 20. novembriks SIIN.
Lisainfo: Maarja Rannama, Eesti IKT klastri projektijuht, maarja.rannama@itl.ee
“F2F” on Tallinna Ülikooli Avatud akadeemia seminaride sari, mis avab teadlastele koostöövõimalusi ettevõtete ja teiste asutustega nii Eestis kui ka väljaspool. Ülikooli tänased ja homsed partnerid saavad kuulda teadmusmaailma uusimaid mõtteid – iga kord uued teemad.